Ahogy a legtöbb weboldal, a miénk is sütiket (cookie-kat) használ a nagyobb felhasználói élmény érdekében. A böngészés folytatásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Elfogad
Termékek Menü
0
+36 30 655 4403
Ön itt jár: > >

Elérhetőségeink

Mentor Computer Kft.           

Számlázási és levelezési cím: 3400 Mezőkövesd, Diófa út 2.  

Adószám: 11787064-2-05

Cégjegyzékszám: 05-09-007456 Miskolci Városi Bíróság mint Cégbíróság

Adatkezelési azonosító: 02516-0001;NAIH-53798

Csomagküldő nyilvántartási szám: MKEH C/003 792

Központi telefonszám: 06-49-411-440

Központi e-mail: info@tintasziget.hu

 

Bisnode tanusitvany

Üzletünk belülről:

Amennyiben kérdése, észrevétele van a rendelésével kapcsolatban,

kérjük, írja meg az rendeles@tintasziget.hu e-mail címre.

Munkaidőben kollégánk fél órán belül reagál levelére!

Általános nyitvatartás:

 

A webáruház folyamatosan nyitva van, rendelését bármikor leadhatja, annak feldolgozása az alábbi munkarend szerint történik:

 

Hétfőtől péntekig  7:00- 8:00      ügyelet*

 

                         8:00-17:00     teljes körű kiszolgálás

 

                        17:00-18:00      ügyelet*

 

 

Szombat  7:30- 8:00      ügyelet*

 

                         8:00-12:00     teljes körű kiszolgálás

 

*A reggeli és az esti ügyeleti időszakban kizárólag

 

e-mailes elérhetőségeinken állunk rendelkezésére, személyes kiszolgálás nincs!

 

 

 

Csomag feladás: Hétfőtől péntekig minden nap 14.00-14.30 között

 

Csomag kézbesítés: Munkaidőben, hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között.
 

Miért rendeljen épp cégünktől?

 

Annyian hirdetnek akciós árakat, szuper gyors kiszállítást, fűt-fát-bokrot, csak hogy náluk vásároljon, akkor miért épp cégünket válassza?


Áraink:

Folyamatosan az általunk kínált termékekkel a különböző ár összehasonlító oldalak (árgép, árukereső, olcso, depo, stb.) első helyeinek egyikén vagyunk, igyekszünk mindig a legjobb árakat kínálni. Nem azért tudjuk padlóáron adni a termékek legtöbbjét, mert silány minőségűek, hanem mert közvetlenül mi importáljuk, így nem rakódik rá 3-4 „doboztologató” cég haszna. Minden vásárlásról számlát állítunk ki, mely 27% ÁFA-t tartalmaz, nem „trükközünk” ezzel sem.


Szállítás:

 Nem „III/2”-ben, minimális raktárkészlet nélkül dolgozó árgépes cég vagyunk, több mint 15 éve tevékenykedünk a számítástechnikai piacon. A „raktáron” jelzésű termékeink (webáruházunk kínálatának több mint 80%-a) valóban vannak raktáron, akár a megrendelés napján tudjuk küldeni. Raktárkészletünk biztosítja a nagyobb tételben rendelő viszonteladóink kiszolgálását is.

Minőség:

Az utángyártott patronok, tonerek közül kizárólag hivatalosan forgalmazható, bevizsgált termékeket kínálunk, valódi garanciával, számlával. Távol tartjuk magunkat a „távolkeleti”, nevesincs gyárak által készített termékek importjától, mi szeretnénk, ha második alkalommal is cégünktől vásárolnának. Különösen figyelmükbe ajánljuk a „PQ” „DT” „PT” márkajelzésű, kiemelkedő minőségű termékeinket, melynek reklamációs rátája 0,4% alatt van.

Garancia:

Természetesen minden termékünkre minimum a törvényi előírásokban feltüntetett garanciát vállaljuk, de több termékünkre ennél többet is.

Nyomtató, multifunkciós készülékek:
A gyártók minimum egy, de egyre gyakrabban két-három év garanciával forgalmazzák termékeiket. A garanciaigényét nálunk, vagy bármelyik, az Önhöz legközelebb eső szakszervizben érvényesítheti

Eredeti kellékanyagok:
Ugyanúgy, mint a műszaki berendezéseknél, az eredeti kellékanyagokra a gyártók szavatosságot vállalnak, a garanciaigényét nálunk, vagy bármelyik, az Önhöz legközelebb eső szakszervizben érvényesítheti.

Utángyártott kellékanyagok:
Minden utángyártott kellékanyagra 12 hónap garanciát vállalunk a kellékanyag 10%-os töltőanyag súlycsökkenéséig.
Gyakran kérdezik, miért nem 2-3 év a garancia? Nos, a kellékanyagokat jellemzően nem „polcra” hanem felhasználásra vásárolják, így hiába vállalnánk több garanciát, a hiba úgyis csak a készülékbe helyezéskor derül ki, a közben eltelt idő alatti szakszerű tárolás pedig nehezen bizonyítható. Az összes, hangzatos 2-3 év garanciát vállaló forgalmazó alkalmazza a max. 10% fogyást, mint garanciális feltételt, így ennek már sok értelmét nem látjuk. Mindenképpen arra törekszünk, hogy minimális reklamáció legyen, csak megbízható beszállítóktól vásárolunk, ha mégis meghibásodást észlel, hibaleírással, és számlamásolattal juttassa hozzánk vissza a hibás terméket és cseréljük.

Ügyfélszolgálat:

Cégünk elérhető munkanapokon 8-17 óra között, akár telefonon, akár e-mailben. Levelekre átlag fél órán belül válaszolunk! Több mint 15 éve ugyanott található meg egyre bővülő szaküzletünk, sem cég nevet, sem telefonszámokat nem cseréltünk azóta, nem fordulhat elő, hogy garanciális igényét nem lesz hol érvényesíteni.